fbpx

Märka head teenindajat!

Märtsikuu jooksul toimuvast Kiida Teenindajat kampaaniast võtab sel aastal osa ka Tartu Kutsehariduskeskus. Kampaaniaga on liitunud ärinduse ja kaubanduse, kergetööstuse ja kodu- ning iluteeninduse ning majutus- ja toitlustuse osakonnad oma erinevate praktikabaasidega.

Hea Teeninduse temaatilise nädala eestvedaja Elika Raal-Kikas kutsub üles märkama head teenindust ja häid teenindajaid. Kogu märtsikuu jooksul saab kampaanias osalevate osakondade praktikabaasides kogetud heast teeninduskogemusest teada anda kirjutades kogemusest Infotelefoni 1182 koduleheküljele (www.1182.ee), helistades või saates SMSi numbrile 1182. „Piisavalt positiivset tagasisidet saanud ettevõte saab õiguse kasutada „Kliendid kiidavad“ märgistust.

„Lisaks valime ka meie kooli parima teenindaja. Kutsume kõiki üles meie praktikabaaside õpilastele positiivset tagasisidet andma. Selleks paigutame ajavahemikuks  16.- 27. märts kooli teeninduskohtadesse kiidu-postkastid, kuhu kõik saavad  jätta sedeli enda arvates kiitmist väärt teenindaja nimega,“ selgitas Raal-Kikas. Parim Teenindaja selgub 31.märtsiks, enim hääli kogunud teenindajat tunnustame Tartu KHK Parima Teenindaja 2015 tiitliga.

Hea Teeninduse Kuu raames toimub 23.- 27.märtsini Tartu Kutsehariduskeskuses ka Hea Teeninduse Nädal.  „Teemanädala raames on  nii Kopli kui Põllu õppekorpuses kavas erinevad üritused – viktoriinid, teenindajatele suunatud õpitoad ning kohtumine Tartu linna parima teenindaja Kairit Reiman’iga,“ tutvustas Raal-Kikas. Kõige atraktiivsemaks ürituseks hindas Elika Raal-Kikas show-baarmenide etteastet   Kopli konverentsisaalis ning soovitas reklaami jälgida.

Kutsume kõiki märkama head teenindajat ja head teenindust!

Lisainfo:
Maire Merits,
majutus- ja toitlustusosakonna juhataja kohusetäitja,
tel 7361864

 



Märkad veebilehel vigu?